Videossa tuli kyllä paljon asiaa - vähän liiankin paljon. Ensin puhetta oli mielenkiintoista kuunnella, mutta mitä pidemmälle video pyöri, sen vaikeampaa oli saada puhe pysymään päässä. Se vain meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Muutenkin pitkään jatkuvaan, tasapaksuun puheeseen on hankala keskittyä.
Joka tapauksessa sain jotain aikaan, ja suurin osa asioista jäi mieleen.
Mielestäni tärkein asia, joka erottaa sosiaalisen median "tavallisesta" mediasta, on se, että sossumediassa jaetaan kaikenlaista informaatiota muiden netinkäyttäjien kanssa. Eli siis se todella on sosiaalista! (oi kuinka ympäripyöreää!)
Sosiaaliseen mediaan lasketaan ilmeisestikin myös kaikenlainen kirjoittaminen, tarinointi, lukeminen etc. Lisäksi sosiaalinen media on tavallaan kytköksissä kaikenlaisiin nettisivuihin, kuten Twitteriin ja Facebookiin, sillä ovathan ne aika lailla tärkeä osa ajatusten, mielipiteiden ja yleisen informaation jakamisessa.
Vaikka Anne Rongaksen puheeseen oli välillä vaikea keskittyä, sain kuitenkin aivan uusia käsityksiä aiheesta.
YARRR MONNIT 4-EVAH!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti