tiistai 28. syyskuuta 2010

tweeeeeeet

Tosiaan, tänään tehtävänä on tutustua twitteriin. Toistaiseksi olen ollut käyttäjänä 14 minuuttia joten en osaa vielä sanoa systeemistä paljoa mitään. Vaihteen vuoksi en jaksa laatia pitkää plaaplaaplaaa selitystä vaan +/- listan! Jeee.

+ Kansainvälinen
tekstit voi tehdä ihan vapaasti englanniksi, ja niin se on kaikkein parasta varmaan..

+ Lyhyet teksit
voi tehdä pieniä, turhanpäiväisiä päivityksiä.

+ Seuraaminen
voi seurata erilaisia käyttäjiä; kavereita, tunnettuja henkilöitä, bändejä jne.

- Alkuun hankala käyttää
en ainakaan toistaiseksi osaa käyttää Twitteriä, mutta sen luultavasti oppii pian.

Kaiken kaikkiaan siis hyviä puolia löytyi (onneksi) paljon enemmän kuin huonoja, joten taidan jäädä Twitteriin pysyvästi!

ps. finally & forever in twitterrr

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti