Koulussa on myös helpompi antaa periksi kiusaukselle alkaa pelata tai mennä facebookiin tai jotain muuta vastaavaa, ja jättää tehtävät tekemättä, koska vieressä on usein provosoivia kavereita.
Ite olen useimmiten koulutöiden ohella facebookissa, mutta tehtävät tulee kuitenkin tehtyä, joten siitä ei ole kaiketikaan haittaa (:
MURSUUUUU padappadaa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti