perjantai 11. helmikuuta 2011

IRC2

Suunnittelimme tänään taas Kassun kanssa tulevaa oppituntia, se on jo suunnilleen valmiina.
Mietin myös miten tekisin mahdollisen kässän lopputyön vaiheet tänne bloggeriin, pitäisiköhän aina kässätunnin lopuksi käydä kirjautumassa tänne jotta voisi kirjoittaa tarvittavat jutut pian jolloin muistaa kaiken? Vai kirjoittaisinko vasta perjantaina sossumediatunnilla? Hmmm ehkä olisi parempi tehdä tuo keskiviikkona. Sitten työvaiheista voisi laitella kuvia yms ja voisin kuvailla kangastakin. Olen nyt päässyt hyvään alkuun kässätyön kanssa, mutta taidan alottaa siitä blogiin kirjoittamisen ensi viikolla.

1 kommentti:

  1. Mitä jos perustaisit sitä kässän hommaa varten ihan oman blogin? Jos teet tänne, niin sitten muista merkitä jollain tägillä kaikki kässänhommiin liittyvät postaukset, jotta ne on helppo nähdä kerralla.

    VastaaPoista