Kassun kanssa tekemämme esitelmä IRC-Galleriasta on viimeinkin valmistunut. Katsomme vielä jos ensi viikolla tulee jotain uutta mieleen, mutta aika valmista näyttää olevan. Suullista esitystä emme kaiketikaan pidä, vaan mielummin lähettäisimme sen sähköpostilla.
En oikein tiedä tosta kässänprojektijutusta, pitäisi varmaan kässätuntien jälkeen käydä kiroittamassa yms? Tähän mennessä en ole vielä kirjoittanut siitä mitään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti