tiistai 7. syyskuuta 2010

picture ☺

Tänään siis tehtävänä oli laittaa blogiin kuva, joka kuvaa itseään sosiaalisen median käyttäjänä. Ja koska olen kotona niin on hyvä mahdollisuus valita kuva omalta koneelta.
Valitsin tän kuvan, koska se jotenkin tavallaan kuvastaa sitä, että osaan suhtautua sosiaaliseen mediaan tervellä leikkimielellä kun taas musta laatikkoreuna kuvan ympärillä jotenkin kertoo, että osaan myös ajatella asioita kahteen kertaan ja tiedän mikä on vielä okei. 8)
Saan julkaista kuvan blogissani, koska esiinnyn siinä itse (tosin vuoden nuorempana :>) ja minulla on kuvaajan lupa kuvan julkaisemiseen.

Heha lentokone oooooo ♥

1 kommentti:

  1. Hieno kuva ja aivan oikeat perustelut oikeudelle julkaista kuva!

    Lisäplussaa reaaliaikaisesta työskentelystä kotoa käsin!

    VastaaPoista