~ plasticine
k o u l u b l o g i
perjantai 29. huhtikuuta 2011
comic
Aluksi sarjakuvan tekeminen oli vaikeaa, silla en meinannut osata käyttää ohjelmaa. Juontakaan en aluksi keksiny. Lopulta sarjakuvasta tuli tällainen:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti