perjantai 29. huhtikuuta 2011

comic

Aluksi sarjakuvan tekeminen oli vaikeaa, silla en meinannut osata käyttää ohjelmaa. Juontakaan en aluksi keksiny. Lopulta sarjakuvasta tuli tällainen:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti