Odotuksia ei oikeastaan ole, mitä nyt toivon että tehdään enemmän kaikkea
Sosiaalinen media tarkoittaa ainakin mulle kaikkea sellaista julkista informaatiota (voi että kun toi kuulostaa tyhmältä!). Eli siis kaikkea sanomalehdistä facebookiin.
Joo ja siinä se. Ensimmäinen teksti, ei mitään kirjoitettavaa ja muutenkin on mukavempaa että eka teksti on lyhyt. (Ainakin mun mielestä).
Niin ja minä minä minä itserakkaana ihmisenä olen kyllä joo moi. Jee.
ja huom. siinä ei lue MONNINAAMA.
