Näytetään tekstit, joissa on tunniste FANTSUUU. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste FANTSUUU. Näytä kaikki tekstit

tiistai 17. elokuuta 2010

FIRST! ~

Eli tämä on siis toinen blogi jota teen, tosin äikän sosiaalisen median käyttökurssia varten.

Odotuksia ei oikeastaan ole, mitä nyt toivon että tehdään enemmän kaikkea kivaa FANTSUUU (ihq) kuin sellaista blaa blaa en jaksa-juttua.

Sosiaalinen media tarkoittaa ainakin mulle kaikkea sellaista julkista  informaatiota (voi että kun toi kuulostaa tyhmältä!). Eli siis kaikkea sanomalehdistä facebookiin.

Joo ja siinä se. Ensimmäinen teksti, ei mitään kirjoitettavaa ja muutenkin on mukavempaa että eka teksti on lyhyt. (Ainakin mun mielestä).

Niin ja minä minä minä itserakkaana ihmisenä olen kyllä joo moi. Jee.
ja huom. siinä ei lue MONNINAAMA.