Näytetään tekstit, joissa on tunniste TET. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste TET. Näytä kaikki tekstit

tiistai 12. lokakuuta 2010

story?

Viime viikolla (hm, olen jäljessä) piti valita kahdesta vaihtoehdosta mieluisampi, joten itse valitsin vaihtoehto b:n, eli päätin etsiä netistä digitarinoita. Ja näin ennen kuin olen hakenut yhtäkään tarinaa, en tajua aiheesta mitään. Mikä digitarina?
Okei, ilmeisesti ne on jotain videoita tai jotain? En ole varma hmm. Löysin jotain ihmeellisiä joiden nimiä ovat mm. Metsä, Ura, Never lose hope, Linnunradan käsikirja ja The decision. Tutustuin siis tämän sivuston digivideoihin, ja tulin siihen tulokseen, että ne ovat videoita, joissa on vain kuvia toisen kuvan perään ja taustalla soi ilmeisesti musiikkia (äänet ei toimi niin en kuule mitään :D).

Toinen aiheeseen liittyvä tehtävä, tosin tältä viikolta, on ideoida oma digivideo joka kertoo omasta työelämään tutustumisesta.
Joten tässä tulee suunnitelmani:

Ensinnäkin täytyy tietysti kertoa missä on tetissä ja kuvailla vähän paikkaa. Sitten kerron, miten pääsin kyseiseen paikkaan ja oliko ongelmia. Ja tottakai on tärkeä kertoa mitä on tehnyt tetissä, ja olivatko annetut tehtävät helppoja tai vaikeita, ja oliko tehtäviin minkäänlaista mielenkiintoa. Sekä tietysti voisin laittaa johonkin väliin jotain infoa missä söin yms mikäli se on oleellista. Ja lopuksi kerron vielä millainen fiilis tettiviikosta jäi, ja oliko valitsemani harjoittelupaikka sellainen, johon voisin joskus harkita meneväni töihin.
Kuvia tulee tietenkin (:

Jaaaaa that's it, suunnitelma kuulostaa ainakin tällä hetkellä tuollaiselta. 8)

ooo murmeliii (8